مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 16:552020-10-30اقتصادي

باند تولید سکه های تقلبی طلا در ملارد به دام افتاد


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملارد با اشاره به شناسایی و بازداشت باند 7 نفره تهیه و تولید سکه های تقلبی طلا در ملارد، گفت: سکه های یک گرمی تقلبی طلا پس از تهیه با برچسب های بانک مرکزی در استان های تهران و البرز با کلاهبرداری از مردم به فروش می رسید.

- جواد جبله دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملارد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملارد اظهار داشت: با توجه به گزارشات واصله مبنی بر توزیع سکه های تقلبی یک گرمی طلا در بازار، موضوع در دستور کار دادستانی و نیروی انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد که سردسته این باند در یکی از محلات جنوبی تهران اقدام به تولید سکه های تقلبی طلا و فروش در استان های البرز و تهران می کند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار بیان داشت: با همکاری دادستان محترم تهران مخفیگاه این فرد شناسایی و در اقدامی ضربتی عامل اصلی تولید سکه های تقلبی طلا بازداشت و همچنین 6 فرد دیگر این باند نیز بازداشت شدند.

جبله گفت: در بررسی ها بیش از 90 سکه یک گرمی تقلبی طلا، انواع برچسب های بانک مرکزی و انواع وسایل و تجهیزات تولید سکه طلا کشف شد.

وی تصریح کرد: فرد مذکور به فعالیت 3 ماهه خود اعتراف کرد و پرونده به صورت ویژه در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ملارد در حال رسیدگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند تولید سکه های تقلبی طلا در ملارد به دام افتاد

باند تولید سکه های تقلبی طلا در ملارد به دام افتاد