مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 12:402020-10-30سياسي

هراس غرب از گسترش اسلام در جهان/ مسلمانان باید کالاهای فرانسوی را تحریم کنند


اهانت غرب به مقدسات مسلمانان و حمایت آن توسط رییس جمهور فرانسه به دلیل هراس غرب و استکبار از تسلط و توسعه اسلام بر تمام عالم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام آیت نعمتی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان نیر با اشاره به اهانت رژیم فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) اظهار کرد:  اهانت غرب و به خصوص فرانسه به مقدسات مسلمانان و حمایت آن توسط رییس جمهور این کشور به دلیل هراس غرب و استکبار از تسلط و توسعه اسلام بر تمام عالم است.

وی با بیان اینکه امروز برهمگان ثابت شده که به زودی حکومت عدالت گستر اسلام به برکت  ظهور حضرت بقیه الله(عج) عالم گیر خواهد شد، افزود: اسلام ستیزی در فرانسه همچون سایر کشورهای غربی بیانگر این نکته است که آنها از گسترش عدالت نبوی در هراس هستند.

امام جمعه شهرستان نیر به ناتوانی مکرون در کنترل کرونا و عدم مقبولیت در نظر مجامع عمومی فرانسه اشاره کرد و بیان داشت: مکرون برای اینکه بتواند دولت را در انتخابات پیش رو تکرار کند و همچنین  ناآرامی های خیابانی در فرانسه را نیز کم رنگ کند دست به چنین کار ناپسندیده و دور از عقلانیت زده تا با فریب اذهان عمومی به اهداف خود برسد.

وی نقش لابی صهیونیسم در توطئه اهانت به مقدسات اسلام در فرانسه را متذکر شد و گفت: بدون شک گرداننده اصلی این حرکت، رژیم منحوس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هراس غرب از گسترش اسلام در جهان/ مسلمانان باید کالاهای فرانسوی را تحریم کنند

هراس غرب از گسترش اسلام در جهان/ مسلمانان باید کالاهای فرانسوی را تحریم کنند