مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 12:352020-10-30سياسي

دولتمردان در مقابل اهانت رییس جمهور فرانسه ساکت ننشیند


امام جمعه رودان  خواستار برخورد جدی دولتمردان با این عمل نابخردانه رییس جمهور فرانسه شد و تصریح کرد: امروز احضار و اخراج سفیر فرانسه از کشور یک برخورد محکم در برابر اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودان، حجت الاسلام مهدی دری در خطبه های نماز جمعه ظهر امروز رودان با گرامیداشت هفته وحدت اظهار داشت: هفته وحدت سراسر درس و عبرت است و با وحدت و همدلی می توانیم جامعه پیشرفته و آباد داشت.

وی افزود: وقتی ملاک عمل وحدت، همدلی و دوری جستن از منیت و حزب و گروه گرایی باشد قطعا در پی آن موفقیت و پیروزی در جامعه نهفته است.

امام جمعه رودان تاکید کرد: کنار گذاشتن اختلاف یک هنر و درس بزرگ است که باید از پیامبر عظیم الشان اسلام و هفته وحدت فرا گرفت.

حجت الاسلام دری با بیان برخی خصوصیات پیامبر مهربانی ها، گفت: هر چقدر بتوانیم در زندگی اخلاق، رفتار و سنت پیامبر اسلام را پیاده کنیم، روز قیامت جایگاه مان نزدیک تر به پیامبر اسلام خواهد بود.

امام جمعه شهرستان رودان به نسل جوان توصیه کرد: شناخت خصوصیات عظیم پیامبر مکرم اسلام می تواند گره گشایی بسیار از امور زندگی تان باشد.

وی دوری از افراط، تفریط و تندروی را دیگر درس  اخلاق های نیک پیامبر دانست که باید سرمشق زندگی مسلمان قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولتمردان در مقابل اهانت رییس جمهور فرانسه ساکت ننشیند

دولتمردان در مقابل اهانت رییس جمهور فرانسه ساکت ننشیند