مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 12:202020-10-30سياسي

توهین به شخصیت رسول الله توهین به همه پیروان ادیان آسمانی است


توهین به شخصیت رسول الله توهین به همه پیامبران است و این گستاخی نه فقط توهین به دو میلیارد مسلمان در جهان است بلکه توهین به همه پیروان ادیان آسمانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبسیار مهم است چرا که اگر سلامت نباشد، معیشت معنایی ندارد و این امر امنیت را هم تحت تأثیر قرار می دهد.

عادل پور در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه این هفته به اهانت رییس جمهور فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) اشاره کرد و گفت: توهین به شخصیت رسول الله توهین به همه پیامبران است و این گستاخی نه فقط توهین به دو میلیارد مسلمان در جهان است بلکه توهین به همه پیروان ادیان آسمانی است.

امام جمعه خرمشهر نیز به فرا رسیدن سیزده آبان روز دانش آموز اشاره کرد و افزود: مبارزه با استکبار یک آموزه ی قرآنی است، قرآن به ما دستور می دهد که ما باید با استکبار مبارزه بکنیم.

عادل پور با اشاره به خبر انتقال گمرک کالا به مبادی ورودی شهرهای آبادان و خرمشهر، عنوان کرد: این حرکت خوبی است اما زمانی ثمربخش خواهد بود که نتایج آن را مشاهده کنیم.

وی اضافه کرد: هر اقدامی که صورت بگیرد باید به رونق کسب و کار در خرمشهر و آبادان و رونق معیشت برای مردم دو شهرستان برسد.

امام جمعه خرمشهر از دستگاه قضایی، دادستانی و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی در خصوص دستگیری یک مفسد اقتصادی در خرمشهر تقدیر کرد و گفت: به هیچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توهین به شخصیت رسول الله توهین به همه پیروان ادیان آسمانی است

توهین به شخصیت رسول الله توهین به همه پیروان ادیان آسمانی است