مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 10:502020-10-30پزشكي

«لبخند بهار» هم قدم با کرونا؛ از توزیع دمنوش چینی تا خرید اکسیژن


مسئول موسسه خیریه لبخند بهار یزد، کمک های خیری این موسسه به کادر درمان کرونا در این شهر اعم از توزیع دمنوش های مقوی تا میان وعده و خرید اکسیژن را تشریح کرد.

- لبخند بهار هم قدم با کرونا؛ از توزیع دمنوش چینی تا خرید اکسیژن ایسنا/یزد مسئول موسسه خیریه لبخند بهار یزد، کمک های خیری این موسسه به کادر درمان کرونا در این شهر اعم از توزیع دمنوش های مقوی تا میان وعده و خرید اکسیژن را تشریح کرد.

مریم خلوت در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، از فعالیت های خیری این موسسه به منظور کمک به کادر درمانی استان خبر داد و اظهار کرد: حدود 90 بسته معیشتی برای خدمه بیمارستان شهدای کارگر و 55 کارت هدیه برای پرسنل درگیر با بیماری کرونا در بیمارستان گودرز تهیه شد اما با توجه به جمعیت بیشتر بیماران کرونایی در بیمارستان شهید صدوقی یزد، تمرکز خدمات این موسسه نیز به این بیمارستان سوق دارد.

وی هدف از کمک رسانی به کادر درمان بیمارستان ها را انگیزه بخشی به آنها خواند و افزود: تهیه میان وعده شامل میوه و آبمیوه، کیک و کلوچه برای 450 نفر از پرسنل و کادر درمان طی دو هفته گذشته، تهیه 15 مخزن اکسیژن 10 لیتری و تهیه یک دستگاه پمپ اکسیژن با اعتبار 25 میلیون تومان از جمله اقدامات انجام شده برای بیمارستان شهد صدوقی یزد بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«لبخند بهار» هم قدم با کرونا؛ از توزیع دمنوش چینی تا خرید اکسیژن

«لبخند بهار» هم قدم با کرونا؛ از توزیع دمنوش چینی تا خرید اکسیژن