مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 10:452020-10-30پزشكي

بستری بیماران کووید 19 در بندرعباس دو برابر شد


رییس مجتمع درمانی و آموزشی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس گفت: طی دو هفته اخیر آمار بیماران بستری کووید 19 در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس دو برابر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی پیامبر اعظم(ص) بندرعباس، دکتر محمد تمدن دار در کمیته کووید 19 ضمن اعلام دو برابر شدن آمار بیماران بستری کووید 19 گفت: موج سوم   باید در جهت مدیریت و ساماندهی بیماران کووید 19 استفاده گردد گفت: در صورت لزوم از تمام ظرفیت مجتمع جهت پذیرش و درمان استفاده خواهد شد.

مدیر خدمات پرستاری مجتمع پیامبر اعظم(ص) نیز  با اشاره به لزوم بکارگیری حداکثری نیروهای درمانی گفت عدم مدیریت این بحران، صدمات جبران ناپذیری برای حوزه بهداشت و درمان و بدنه جامعه به همراه خواهد داشت.

خوانچه مهر با اشاره به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در جامعه گفت مادامی که مردم شرایط بحرانی موجود را درک نکنند شرایط رو به بهبود نخواهد رفت، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده همگانی از ماسک، رعایت قرنطینه خانگی در شرایط بیماری ، استفاده از دورکاری در ادارات ، عدم شرکت در مراسم و محافل اجتماعی و خانوادگی تاثیر بسزایی در مدیریت بحران و کیفیت خدمات درمانی دارد چرا که افزایش ناگهانی آمار ابتلا بدلیل محدود بودن ظرفیت خدمات، کیفیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری بیماران کووید 19 در بندرعباس دو برابر شد

بستری بیماران کووید 19 در بندرعباس دو برابر شد