مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 10:452020-10-30اجتماعي

دستگاه های اجرایی خلخال به حالت آماده باش در آمدند


همه مسئولان دستگاه های اجرایی عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان خلخال برای رویارویی با بحران های احتمالی بارش سنگین برف و زمستانی سخت به حالت آماده باش درآمدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرماندار شهرستان خلخال روز جمعه در جلسه کمیته برف روبی شهرستان خلخال با اشاره به پیش بینی های هواشناسی کشور در خصوص ترسالی زمستان امسال و احتمال در پیش بودن زمستانی سرد و پربارش اظهار کرد: بارش برف سنگین بهمن ماه سال گذشته و نیازسنجی کمبودهای منطقه در بخش های مختلف تجربه خوبی برای مدیران دستگاه های اجرایی برای آماده شدن در آستانه فصل بارش و رویارویی با بحران های احتمالی است.

فریدون بایایی با اشاره به تصمیم صحیح شورای مدیریت بحران شهرستان خلخال نسبت به مسدودی جاده خلخال - اسالم در بارش سنگین برف سال گذشته گفت: با توجه به غافلگیری دستگاه های متولی اگر این تصمیم گرفته نمی شد شاهد وقوع بحران شدید در جاده های شهرستان و افزایش تلفات جاده ای و مرگ ناشی از سرما و یخبندان مسافرین بودیم.

وی از تمام دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان خواست تا برنامه جامع و پیشنهادی و نیازمندی های خود را به فرمانداری ارائه دهد چرا که عدم ارائه این برنامه جامع در سال گذشته موجب بروز مشکلات برای مردم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی خلخال به حالت آماده باش در آمدند

دستگاه های اجرایی خلخال به حالت آماده باش در آمدند