مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 09:352020-10-30سياسي

نتیجه توهین به پیامبر(ص) نابودی لیبرالیسم در جهان است


نماینده مهر و لامرد در مجلس شورای اسلامی گفت:توهین کنندگان به پیامبر اسلام(ص)باید در انتظار پاسخ محکم باشند که نتیجه آن نابودی لیبرالیسم است زیرا اسلام در قلب اروپا در حال توسعه است.

- شیراز - نماینده مهر و لامرد در مجلس شورای اسلامی گفت:توهین کنندگان به پیامبر اسلام(ص)باید در انتظار پاسخ محکم باشند که نتیجه آن نابودی لیبرالیسم است زیرا اسلام در قلب اروپا در حال توسعه است.

سیدموسی موسوی امروز در گفتگو با خبرنگار مهر در شیراز ضمن محکومیت اقدام نابخردانه رییس جمهور فرانسه و حمایت از اهانت به پیامبر گرامی اسلام (ص) گفت: مجدداً شاهد کینه توزی و توهین به ساحت مقدس پیامبر رحمت و مهربانی هستیم که اینگونه حرکات نشان از مبانی فکری اسلام ستیزان صهیونیست و هواداران آنهاست.

عضو کمیسیون انرژی مجلس خاطرنشان کرد: رشد اسلام پرستی هر روز در دنیا بیشتر می شود و اسلام در حال تسخیر قلب اروپا است که نتیجه آن نابودی لیبرالیسم است، این قبیل حرکات هم باعث انسجام و تقویت بیشتر مسلمانان خواهد شد.

رییس سابق مجمع نمایندگان فارس در مجلس افزود: جهان دانسته است که دین اسلام، دین آزادی و معنویت انسان است و قرآن بزرگترین و بهترین منبع هدایت بشریت است، اما متأسفانه افرادی امثال رییس جمهور خام و ناپخته فرانسه توهین به ادیان و پیغمبران را آزادی بیان عن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه توهین به پیامبر(ص) نابودی لیبرالیسم در جهان است

نتیجه توهین به پیامبر(ص) نابودی لیبرالیسم در جهان است