مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 09:252020-10-30بين الملل

منابع امنیتی صهیونیست در ارتباط با قطعی برق؛ حمله سایبری بعید نیست


منابع امنیتی رژیم صهیونیستی به یکی از شبکه های تلویزیونی این رژیم خبر دادند که در ارتباط قطعی گسترده برق، احتمال حمله سایبری دور از ذهن نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در پی اعلام بامدادی  منابع خبری مبنی بر قطعی گسترده برق در قدس اشغالی، تل آویو، اشدود، اور عکیفا، حیفا، نتانیا، رحوفوت و برخی از شهرک های صهیونیستی اطراف نوار غزه، منابع امنیتی صهیونیست در گفت و گو با کانال دوازده تلویزیون این رژیم و روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت توضیحاتی در این خصوص ارائه کردند که با گزارش شرکت برق رژیم صهیونیستی در تعارض بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری عرب48 ، منابع امنیتی خبر دادند که سه نیروگاه تولید برق یکی پس از دیگری از کار افتادند بطوریکه یک سوم ساکنان فلسطین اشغالی نیمه شب را بدون برق سپری کردند.

این منابع در ادامه گفتند: نیمه شب، فشار رادیال (در شبکه برق) و نه هیچ فشاری در هیچ یک از نیروگاه های تولید برق وجود نداشت از این رو احتمال بسیار زیادی در خصوص صحبت از حمله سایبری وجود دارد .

بر اساس این گزارش، وزارت انرژی رژیم صهیونیستی نیز در حال تحقیق در خصوص این حادثه است.

با این حال، شرکت برق رژیم صهیونیستی در بیانیه ای مدعی شد که به علت یک اتفاق گذرا در شبکه ارتباطی با جنوب نیروگاه تولید برق در بییر طوفیا از کار افتاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع امنیتی صهیونیست در ارتباط با قطعی برق؛ حمله سایبری بعید نیست

منابع امنیتی صهیونیست در ارتباط با قطعی برق؛ حمله سایبری بعید نیست