مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 09:002020-10-30سياسي

حضور هادی حجازی فر و قطب الدین صادقی در یک تشکل صنفی


در مجمع عمومی فوق العاده و مجمع عمومی عادی انجمن صنفی تماشاخانه های ایران، قطب الدین صادقی، هادی حجازی فر و شاهین چگینی به عنوان اعضای جدید هیات مدیره این تشکل انتحاب شدند.

- در مجمع عمومی فوق العاده و مجمع عمومی عادی انجمن صنفی تماشاخانه های ایران، قطب الدین صادقی، هادی حجازی فر و شاهین چگینی به عنوان اعضای جدید هیات مدیره این تشکل انتحاب شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مجمع روز چهارشنبه، هفتم آبان 1399 در سالن مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار شد که در آن ، 23 عضو حاضر یعنی مدیران تماشاخانه های خصوصی، اعضای هیات رییسه مجمع ها را انتخاب کردند.

در مجمع عمومی فوق العاده که هیات رییسه آن را مهدی کوهیان، مصطفی کوشکی و سعید دولتی تشکیل می دادند، تغییرات برخی از مفاد اساسنامه به تصویب رسید.

در مجمع عمومی عادی نیز که هیات رییسه آن را علاوه بر سه نفر قبلی، خیام وقار کاشانی و کسری شاهینی به عنوان ناظر تشکیل می دادند، هیات مدیره به ارائه گزارشی از فعالیت های چهار سال اخیر انجمن صنفی و عملکرد مالی آن پرداخت و این عملکرد توسط اکثریت حاضر در مجمع تایید شد.

در ادامه، انتخابات برای دوره آتی صورت گرفت و در نتیجه آن، دکتر قطب الدین صادقی، هادی حجازی فر و شاهین چگینی با به دست آوردن اکثریت آرای حاضران در جلسه، به مدت سه سال به عنوان اعضای دومین هی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور هادی حجازی فر و قطب الدین صادقی در یک تشکل صنفی

حضور هادی حجازی فر و قطب الدین صادقی در یک تشکل صنفی