مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 08:502020-10-30پزشكي

بیش از 17 هزار بیمار کرونایی در گیلان بستری شدند


معاون علوم پزشکی گیلان، با اشاره به وضعیت ابتلا و بستری در استان گیلان از اسفندماه گذشته تاکنون، گفت: طی مدت مذکور 17 هزار و 600 نفر را بستری کردیم که اکثر آنان بهبود یافتند و متاسفانه تعدادی نیز فوت کردند.

- ایسنا/گیلان معاون علوم پزشکی گیلان، با اشاره به وضعیت ابتلا و بستری در استان گیلان از اسفندماه گذشته تاکنون، گفت: طی مدت مذکور 17 هزار و 600 نفر را بستری کردیم که اکثر آنان بهبود یافتند و متاسفانه تعدادی نیز فوت کردند.

دکتر آبتین حیدرزاده در گفت وگو با خبر شبکه باران، با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 420 بیمار کرونایی در سطح بیمارستان های استان گیلان بستری هستند، اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته 75 بیمار کرونایی جدید بستری شده اند.

وی با اشاره به وضعیت ابتلا و بستری در استان گیلان از اسفندماه گذشته تاکنون، یادآور شد: آمار دقیقی از مبتلایان به کرونا وجود ندارد، زیرا اکثر مبتلایان بدون علامت هستند و همه افراد علامتدار نیز به مراکز درمانی مراجعه نمی کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 28 هزار نفر در بخش سرپایی نمونه گیری شده اند، گفت: همچنین طی مدت مذکور 17 هزار و 600 نفر را بستری کردیم که اکثر آنان بهبود یافتند و متاسفانه تعدادی نیز فوت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 17 هزار بیمار کرونایی در گیلان بستری شدند

بیش از 17 هزار بیمار کرونایی در گیلان بستری شدند