مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 08:452020-10-30سياسي

شکل گیری کمیته پدافند غیرعامل در اردبیل


شهردار اردبیل از فعالیت کمیته پدافند غیرعامل و کارگروه های زیرمجموعه آن در حوزه نظارت بر ساخت و سازها خبر داد.

- حمید لطف اللهیان 9آبان در آیین گشایش نمایشگاه پدافند غیرعامل در پیاده راه اسفریس اردبیل اظهار کرد: بحث پدافند غیرعامل به عنوان یک موضوع باارزش در حوزه اجرا و عمل همت و تلاش همگانمی را می طلبد و بهتر است در همه شئون جامعه با رعایت اصول پدافند غیرعامل در مقابل تهدیدهای مختلف مقابله کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در کنار دستگاه های مختلف عموم مردم، تشکل های مردم نهاد و صنوف متعدد باید تهدیدهای بالفعل و بالقوه را جدی گرفته و سعی کنند بدون مداخله نظامی در رفع این تهدیدها تلاش کنند.

شهردار اردبیل افزود: شهرداری نیز در کنار سایر نهادها در بحث پدافند غیرعامل به عنوان یک موضوع اساسی ورود پیدا کرده و با شکل گیری کمیته پدافند غیرعامل کارها با دقت و حساسیت رصد می شود.

لطف اللهیان ادامه داد: این کمیته کارگروه های متعددی را دارد که با تلاش کارگروه فرهنگی، آموزشی و تبلیغات این نمایشگاه همزمان با هفته پدافند غیرعامل برپا شده تا شهروندان با مفاهیم این موضوع مهم آشنایی یابند.

وی گفت: باید از راه های مختلف ماهیت موضوع و اهمیت امر پدافند غیرعامل برای مردم بازگو شود که برگزاری این نمایشگاه می تواند شهروندان را در گذر از این مسیر با مفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکل گیری کمیته پدافند غیرعامل در اردبیل

شکل گیری کمیته پدافند غیرعامل در اردبیل