مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 07:552020-10-30سياسي

نامه مجلس به وزارت امور خارجه


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اعضای کمیسیون نامه ای را به وزارت امور خارجه واصل داشتند و در آن نامه خواسته شد که دستگاه دیپلماسی واکنش جدی به اظهارات اخیر رییس جمهور فرانسه نشان دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از تسنیم، ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره اظهارات اخیر مکرون رییس جمهور فرانسه در اهانت به ساحت قدسی پیامبر گرامی اسلامی حضرت محمد(ص)، اظهار داشت:در جلسه اخیر کمیسیون و در چارچوب رصد اخبار مربوط به تحولات این موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از بحث و بررسی‌ها اعضای کمیسیون نامه‌ای را به وزارت امور خارجه واصل داشتند و در آن نامه خواسته شد که دستگاه دیپلماسی واکنش جدی به اظهارات اخیر رییس جمهور فرانسه نشان دهد.

نماینده تهران در مجلس مواضع اخیر رییس جمهور فرانسه را برای سرپوش گذاشتن بر مشکلات داخلی این کشور دانست و عنوان کرد: دولتمردان فرانسه برای فرار از مشکلات سیاسی که در این کشور شکل گرفته سعی می‌کنند با اظهارات غیر واقع فراری رو به جلو داشته باشند و افکار عمومی را به سمت دیگری سوق دهند.

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با بیان اینکه مکرون در فضای سیاسی فرانسه با مشکلات جدی مواج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه مجلس به وزارت امور خارجه

نامه مجلس به وزارت امور خارجه