مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 07:352020-10-30فرهنگي

«محمد رسول الله (ص)» از شبکه نمایش پخش می شود/ جشنواره فیلم کمدی


پخش فیلم «محمد رسول الله (ص)»، جشنواره فیلم های کمدی سینمای ایران و جهان و مرور فیلم های شاهرخ خان از جمله برنامه های شبکه نمایش هستند که به مناسبت ولادت پیامبر اکرم (ص) پخش می شوند.

- پخش فیلم محمد رسول الله (ص) ، جشنواره فیلم های کمدی سینمای ایران و جهان و مرور فیلم های شاهرخ خان از جمله برنامه های شبکه نمایش هستند که به مناسبت ولادت پیامبر اکرم (ص) پخش می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه نمایش، در کنداکتور این هفته شبکه نمایش می توان به پخش 2 فیلم جدید و در بخش ژانر منتخب به فیلم های کمدی سینمای ایران و جهان و مرور آثار شاهرخ خان اشاره کرد.

همچنین در سالروز میلاد پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد (ص)، فیلم محمد رسول الله (ص) ساخته فیلمساز فقید مصطفی عقاد از این شبکه پخش می شود.

در بخش فیلم های سینمایی و تله فیلم های ایرانی در ساعت 13 این هفته به ترتیب از شنبه تا دوشنبه فیلم های پیامک های آرزو ، لیمو ترش ، دیگه چه خبر؟ پخش می شود و در ساعت 11 صبح روز سه شنبه 13 آبان ماه به مناسبت ولادت حضرت رسول اکرم (ص)، فیلم سینمایی محمد رسول الله (ص) پخش خواهد شد.

در ادامه هفته از چهارشنبه تا جمعه فیلم های دست ها نگاه می کنند ، زعفرانی و ناخواسته در ساعت 13 از این شبکه روی آنتن می روند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«محمد رسول الله (ص)» از شبکه نمایش پخش می شود/ جشنواره فیلم کمدی

«محمد رسول الله (ص)» از شبکه نمایش پخش می شود/ جشنواره فیلم کمدی