مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 07:352020-10-30سياسي

لزوم تغییرنگاه کالایی به اراضی ملی و انفال در استان


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس با اشاره به سابقه تاریخی و فرهنگی میل به تملک اراضی در بسیاری از افراد جامعه در استان، نسبت به نگاه کالایی به اراضی ملی ابراز نگرانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس، جلسه هم اندیشی و تبادل نظر مسائل حقوقی با قضات محاکم حقوقی و شعب ویژه منابع طبیعی با هدف هم افزایی، اصلاح قوانین و ارائه راهکارهای پیشگیری از وقوع جرم با حضور مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس ، ریاست دادگاه های تجدیدنظر استان ، معاون پیشگیری از وقوع جرم، ریاست دادگاه ملاصدرا و قضات شعب ویژه منابع طبیعی در سالن جلسات حوزه ریاست منابع طبیعی برگزار شد.

عبدالحسن صمدنژاد، در این نشست ضمن تبریک اعیاد ربیع الاول گفت: در استان فارس با توجه به سابقه تاریخی و فرهنگی میل به تملک اراضی در بسیاری از افراد جامعه وجود دارد که باید این دیدگاه را تغییر دهیم.

وی افزود: در بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا سهم منابع طبیعی در تولید ناخالص ملی سهم اندکی است، اما در کشور ما همچنان بخش زیادی از سهم تولید ناخالص ملی از طریق منابع طبیعی تامین می شود.

از سوی دیگر تورم نیز سبب می شود زمین در سبد اقتصادی خانوار جایگاه ویژه ای پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تغییرنگاه کالایی به اراضی ملی و انفال در استان

لزوم تغییرنگاه کالایی به اراضی ملی و انفال در استان