مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 07:002020-10-30سياسي

تأمین آب شرب از موارد مهم در بحران هاست


در بحران ها و تهدیدات انسانی و غیر انسانی، پیش بینی تأمین آب شرب در سریع ترین زمان از اقدامات مهمی است که باید درنظر گرفته شود.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: در بحران ها و تهدیدات انسانی و غیر انسانی، پیش بینی تأمین آب شرب در سریع ترین زمان از اقدامات مهمی است که باید درنظر گرفته شود.

سید موسی خادمی، هشتم آبان ماه در چهارمین روز از هفته پدافند غیرعامل در مراسم رونمایی از تجهیزات و وسایل مرتبط با هفته پدافند غیرعامل و افتتاح مخزن پیش ساخته شرکت آب و فاضلاب استان، اظهار کرد: تأمین آب شرب از موارد مهم در بحران هاست، فعالیت های اثربخشی برای جایگزینی و تأمین تجهیزات مربوط به آب شرب در شرایط بحران، توسط شرکت آب و فاضلاب استان انجام شده است.

وی ادامه داد: راه اندازی خط تولید آب معدنی، خرید خودروهای حمل آب با ظرفیت متوسط و تهیه ژنراتورهای برق اضطراری از اقدامات مهمی است که در شرایط بحرانی، زمینه تهیه آب شرب را در استان فراهم می آورد.

خادمی تصریح کرد: این تجهیزات و امکانات از محل اعتبارات سیل 98 خریداری و در اختیار استان قرار گرفته است.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: سیل 98 اگرچه خسارات زیادی برای لرستان به بار آورد، اما با بهره گیری از اعتبارات اختصاص یافته از این طریق، امتیازات خوبی وارد استان شد و پیامد آن خرید تجهیزات جدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین آب شرب از موارد مهم در بحران هاست

تأمین آب شرب از موارد مهم در بحران هاست