مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 06:452020-10-30بين الملل

ادامه درگیری میان ارمنستان و آذربایجان غیرقابل قبول است


همزمان با ادامه درگیری ها میان ارمنستان و آذربایجان، اتحادیه اروپا تشدید تنش میان دو کشور بر سر منطقه مورد اختلاف در ناگورنو-قره باغ را «غیرقابل قبول» خواند.

- همزمان با ادامه درگیری ها میان ارمنستان و آذربایجان، اتحادیه اروپا تشدید تنش میان دو کشور بر سر منطقه مورد اختلاف در ناگورنو-قره باغ را غیرقابل قبول خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، با آن که باکو و ایروان روز پنج شنبه، هشتم آبان، کماکان به گلوله باران مواضع یکدیگر ادامه دادند، اتحادیه اروپا ضمن غیرقابل قبول دانشتن وضعیت موجود، خواستار دور جدید مذاکرات صلح میان طرفین درگیری شده است.

پیتر استانو، سخنگوی امور خارجه کمیسیون اروپا، در بیانیه ای اعلام کرد که اتحادیه اروپا شکست سه توافق آتش بس میان ارمنستان و آذربایجان و ادامه درگیری میان این دو کشور را غیر قابل قبول می داند.

دفتر دادستان حقوق بشر قره باغ اعلام کرده یک روز پس از حمله به یک زایشگاه، بیش از 12 گلوله به شهر استپاناکرت، بزرگ ترین شهر این منطقه اصابت کرده و منجر به زخمی شدن دو غیرنظامی شده است.

وزارت دفاع آذربایجان نیز در بیانیه ای اعلام کرد که ارمنستان به سمت واحدهای نظامی و شهرک های غیرنظامی در امتداد خط مقدم درگیری تیراندازی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه درگیری میان ارمنستان و آذربایجان غیرقابل قبول است

ادامه درگیری میان ارمنستان و آذربایجان غیرقابل قبول است