مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 06:152020-10-30سياسي

وزارت خارجه برای آزادی دیپلمات های ربوده شده پیگیری جدی تری خواهد کرد


​​​​​​​نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: وزارت امورخارجه با عزم جدی پیگیری وضعیت دیپلمات های ربوده شده ایرانی است.

- عباس مقتدایی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین اقدامات وزارت امورخارجه برای پیگیری وضعیت دیپلمات های ربوده شده ایرانی اظهار داشت: اخیرا وزیرامورخارجه در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حضور یافت و درباره این موضوع نیز توضیحاتی را به نمایندگان ارائه کرد.

وی گفت: هیچ شکی نیست که رژیم اشغالگر قدس و دشمنان جمهوری اسلامی ایران در این عرصه یعنی ربوده شدن دیپلمات های ایرانی نقش داشته اند و نمایندگان مجلس همواره از مسئولان دستگاه دیپلماسی این موضوع را مطالبه می کنند تا بدانند وزارت امورخارجه برای دستیابی به اطلاعات بیشتر و نجات دیپلمات های ربوده شده کشورمان از دست دشمنان تاکنون چه اقداماتی را انجام داده است؟ نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزیرامورخارجه در جلساتی که با نمایندگان مجلس داشته، تاکید کرده که یکی از کارهای مهمی که همواره در دستور کار وزارت امورخارجه قرا ر داشته، موضوع پیگیری وضعیت دیپلمات های ربوده شده ایرانی است و طبق گفته ظریف، وزارت امورخارجه مجموعه ای از اقدامات را در این زمینه انجام داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت خارجه برای آزادی دیپلمات های ربوده شده پیگیری جدی تری خواهد کرد

وزارت خارجه برای آزادی دیپلمات های ربوده شده پیگیری جدی تری خواهد کرد