مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 06:102020-10-30سياسي

طرح نابودی اسراییل در یک کتاب


کتاب «اسراییل باید از بین برود» به همت جمعی از اساتید و طلاب بسیجی حوزه علمیه قم با موضوع مبارزه با رژیم اشغالگر قدس منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، سایت و کتاب اسراییل باید از بین برود به همت جمعی از اساتید و طلاب بسیجی حوزه علمیه قم با موضوع مبارزه با رژیم اشغالگر قدس منتشر شد.

حجت الاسلام امیر جهانی با اعلام این خبر و با بیان اینکه اسلام ناب محمدی، مهم ترین و خطرناک ترین دشمن بشریت را اهل یهود می داند، گفت: واکنش جدی جمهوری اسلامی ایران، رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید و حوزه های علمیه، واکنش ضد یهودی بوده است و همواره پشتیبان حرکت های گروه های مقاومت منطقه علیه صهیونیست هستند.

این پژوهشگر دینی هدف از این کار را مبارزه جدی با اسراییل دانست و گفت: مدتی است که آمریکا و اسراییل فشار بیشتری را بر منطقه و فلسطین اشغالی وارد می کنند و دشمنی خودشان را با مسلمانان علنی تر کرده اند، به همین دلیل به فکر آغاز نقطه دیگری از مبارزه افتادیم تا ما نیز این مبارزه را علنی تر کنیم.

جهانی از انتشار کتابی با عنوان اسراییل باید از بین برود خبر داد و گفت: پس از انتشار این کتاب و برای اینکه مطالب آن دسترسی عمومی بیشتر داشته باشد، سایتی را در همین راستا طراحی کردیم که زبان فارسی آن هم اکنون آماده و در دسترس قرار گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نابودی اسراییل در یک کتاب

طرح نابودی اسراییل در یک کتاب