مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 22:202020-10-29سياسي

باید به استان ایلام رسیدگی ویژه شود


 نایب رییس مجلس شورای اسلامی، ایلام را جزوی از ایران اعلام کرد و گفت: باید به استان ایلام که پیشانی دفاع مقدس بوده و از توسعه عقب مانده است رسیدگی ویژه شود که با تخصیص اعتبارات مورد نیاز امید آن می رود پروژه های نیمه تمام پایان یابد و به سمت توسعه حرکت کند.

- ایسنا/ایلام  نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: باید به استان ایلام که پیشانی دفاع مقدس بوده و از توسعه عقب مانده است رسیدگی ویژه شود که با تخصیص اعتبارات مورد نیاز امید آن می رود پروژه های نیمه تمام پایان یابد و به سمت توسعه حرکت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری ایسنا، علی نیک زاد که به دعوت مجمع نمایندگان استان به ایلام سفر کرده بود، در جلسه عملیاتی شورای برنامه ریزی استان ایلام اظهار کرد: فلسفه انقلاب اسلامی برقراری عدالت اجتماعی است ولی جمهوری اسلامی نتوانسته است عدالت اجتماعی مدنظر انقلاب اسلامی را تا کنون انجام دهد.

وی افزود: در دل انقلاب اسلامی که آرمانهای الهی، انسانی و اسلامی دارد، دولت ها و مجلس های مختلف آمدند و جمهوری اسلامی برپا شد اما عدالت اجتماعی برقرار نشد.

نایب رییس مجلس یازدهم تاکید کرد: ایران فقط تهران نیست و ایلام هم جزو ایران است و باید حق خود را از سفره انقلاب اسلامی ببرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید به استان ایلام رسیدگی ویژه شود

باید به استان ایلام رسیدگی ویژه شود