مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 21:252020-10-29سياسي

ابلیس فرانسه از سرنوشت سلمان رشدی عبرت بگیرد


امام جمعه سلطانیه با اشاره به توهین رییس جمهور فرانسه به وجود مقدس پیامبر اسلام و با بیان اینکه اهانت به پیامبر اسلام اهانت به همه ادیان و انبیاست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، بمناسبت 8 آبان سالروز شهادت شهید محمدحسین فهمیده که روز نوجوان و روز بسیج دانش آموزی نام گذاری شده، جمعی محدودی از دانش آموزان بسیجی به همراه فرمانده سپاه و رییس آموزش و پرورش و همکاران با رعایت دستورالعمل های بهداشتی با امام جمعه شهرستان سلطانیه دیدار کردند.

حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب در این دیدار با تبریک ایام ولادت حضرت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و هفته بسیج دانش آموزی و گرامیداشت یاد و  خاطره شهید نوجوان و بسیجی شهید محمدحسین فهمیده و 36 هزار شهید دانش آموز به جایگاه مهم بسیج دانش آموزی اشاره کرد و افزود: بسیج دانش آموزی بعنوان یک پدیده مبارک محلی برای تربیت جوانان انقلابی و مبلغ فعال برای دوره دانشگاه است.

امام جمعه سلطانیه با اشاره به ویژگی های بسیجیِ دانش آموز شهید فهمیده گفت: شهید فهمیده با اینکه به سن تکلیف نرسیده بوده و 13ساله بود ولی اهل مسجد بود و نمازهای یومیه را به جا می آورد.

وی با بیان اینکه شهید فهمیده شیفته و عاشق امام خمینی (ره) بود و با تمام وجود سعی در اجرای فرامین ایشان داشت، افزود: امام هر چه اراده کند، هما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلیس فرانسه از سرنوشت سلمان رشدی عبرت بگیرد

ابلیس فرانسه از سرنوشت سلمان رشدی عبرت بگیرد