مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 20:452020-10-29اقتصادي

اجرای طرح مطالعاتی بهره وری شهرداری قم تا پایان سال


رییس ستاد شهرهوشمند شهرداری قم گفت: قرارداد برنامه ریزی استقرار چرخه بهره وری در شهرداری قم به شرکت مشاور ابلاغ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، همایون یزدان پناه با اشاره به ابلاغ قرارداد برنامه ریزی استقرار چرخه بهره وری در شهرداری قم به شرکت مشاور، اظهار داشت: شهرداری قم برای نخستین بار در میان شهرداری های کشور این کار را آغاز کرده است.

رییس ستاد شهرهوشمند شهرداری قم افزود: براساس این قرارداد، مطالعاتی در مورد وضعیت موجود شهرداری قم توسط مشاور انجام می شود تا بر اساس وضع موجود و تعیین وضع مطلوب، به برنامه ریزی مناسبی دست یابیم و چرخه بهره وری را عملیاتی کنیم.

یزدان پناه تصریح کرد: با طرح مطالعاتی مذکور، بهره وری شهرداری هر سال اندازه گیری می شود و برای کاهش هزینه ها و اثربخشی اقدامات و افزایش بازدهی گام های موثری برداشته خواهد شد.

رییس ستاد شهرهوشمند شهرداری قم گفت: تلاش ما این است که تا با نگرشی مطالعاتی براساس علم و پژوهش اتفاق موثری در شهرداری بیفتد و طبق استانداردهای بومی بتوانیم به طرحی موثر در افزایش بهره وری شهرداری قم دست یابیم.

یزدان پناه بیان کرد: این یک برنامه مدون و مطالعه شده خواهد بود که علاوه بردارا بودن نقشه راه، یک برنامه عملیاتی حرکت از وضع موجود تا وضع مطلوب و به صورت چرخه ای توسط مشاور ارائه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح مطالعاتی بهره وری شهرداری قم تا پایان سال

اجرای طرح مطالعاتی بهره وری شهرداری قم تا پایان سال