مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 19:252020-10-29بين الملل

نظامیان رژیم اشغالگر به منزل خطیب مسجد الاقصی حمله کردند


نظامیان رژیم اشغالگر عصر امروز به منزل شیخ «عکرمه صبری» خطیب مسجد الاقصی حمله کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی امروز پنجشنبه به منزل شیخ عکرمه صبری  خطیب مسجد الاقصی در شهر قدس اشغالی حمله کردند و اقدام به جستجوی منزل و تخریب اسباب و اثاثیه آن کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری فلسطین الیوم، شیخ عکرمه صبری رییس هیئت عالی اسلامی قدس اشغالی و خطیب مسجد الاقصی امروز پنجشنبه از فلسطینیان خواست تا برای یاری پیامبر اکرم (ص) و اعلام مخالفت با هر گونه اهانت به ساحت مقدس ایشان، روز جمعه تظاهرات برگزار کنند.

شیخ صبری گفت: مسلمانان با هر گونه انتشار کاریکاتورهای اهانت آمیز به نبی اکرم (ص) مخالف هستند و مخالفت خود با این رفتارهای غیرمتمدنانه را بیان خواهند کرد .

 صبری افزود که انتشار کاریکاتورهای اهانت آمیز بر خلاف آنچه ادعا می کنند با آزادی بیان در تضاد است و در حقیقت نوعی به سخره گرفتن محسوب می شود .

فراخوان های جمعه خشم برای یاری پیامبر در شرایطی اعلام شده است که هزاران نفر از فلسطینیان ساکن سرزمین های اشغالی 48 و اهالی قدس هم امروز با حضور در مراسم جشن سالروز میلاد نبی اکرم(ص) توهین به ایشان را محکوم کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظامیان رژیم اشغالگر به منزل خطیب مسجد الاقصی حمله کردند

نظامیان رژیم اشغالگر به منزل خطیب مسجد الاقصی حمله کردند