مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 18:302020-10-29پزشكي

ابتلا به کرونا مغز شما را 10 سال پیر می کند!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از وبسایت الوفد، نتایج یک مطالعه انگلیسی در کالج امپریال لندن نشان داد افرادی که از ویروس کرونا بهبود می یابند ممکن است تاثیرات قابل توجهی بر عملکرد مغز آن ها برجای بماند؛ - نتایج یک تحقیق جدید نشان می دهد که ابتلا به ویروس کرونا بر عملکرد شناختی مغز شما تاثیر گذاشته و می تواند آن را به مدت 10 سال پیر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از وبسایت الوفد، نتایج یک مطالعه انگلیسی در کالج امپریال لندن نشان داد افرادی که از ویروس کرونا بهبود می یابند ممکن است تاثیرات قابل توجهی بر عملکرد مغز آن ها برجای بماند؛ به گونه ای که در بدترین حالت منجر به انحطاط روانی می شود که این معضل برابر با 10 سال پیری برای مغز است.

محققان این مطالعه را تحت نظر آدام همپشایر پزشک کالج امپریال لندن بر روی بیش از 84000 نفر انجام دادند و کسانی که بیشتر تحت تأثیر کرونا قرار گرفته اند 8.

5 واحد ضریب هوشی آن ها کاهش یافته است.

همپشایر گفت: در برخی موارد شدید، ابتلا به ویروس کرونا تا چند ماه موجب ناتوانی گسترده شناختی می شود.

محققان در گزارشی درباره نتایج به دست آمده نوشتند: تجزیه و تحلیل های ما با این دیدگاه سازگار است که ابتلا به ویروس کرونا عواقب شناختی مزمنی به دنبال دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلا به کرونا مغز شما را 10 سال پیر می کند!

ابتلا به کرونا مغز شما را 10 سال پیر می کند!