مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 17:452020-10-29پزشكي

شیب صعودی کرونا با مرگ 7 نفر در اردبیل


رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: شیب صعودی کرونا همچنان در اردبیل بالاست و براثر ابتلا به این بیماری خطرناک هفت نفر در اردبیل جان باختند.

- شهرام حبیب زاده در جلسه ستاد کرونای شهرستان اردبیل اظهار کرد: در شبانه روز گذشته 71 بیمار جدید کرونا در بخش های بیمارستانی اردبیل بستری شدند که این وضعیت نشان از طغیان این بیماری در اثر بی توجهی مردم است.

وی با بیان اینکه تاکنون 742 نفر براثر کرونا جان باخته و خانواده های آنها داغدار شده اند، خاطرنشان کرد: اگر همچنان به شیوع این اپیدمی بی احتیاط باشیم مرگ و میر بیشتری را نیز در روزهای آینده شاهد خواهیم بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل افزود: در صورت ادامه این شرایط و رسیدن آمار به 400 نفر بیمار بستری ما قادر به تامین تخت بیمارستانی برای بیماران مبتلا شده نخواهیم بود و بخش آی سی یو نیز به دنبال بستری شدن 62 نفر جای خالی ندارد.

حبیب زاده با اظهار تاسف از رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی در برخی از شهرها و بی احتیاطی برخی از هموطنان در این زمینه بیان کرد: شهروندان باید نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی حساس بوده و به افراد بی احتیاط تذکر دهند.

وی ادامه داد: ما زمانی می توانیم این شرایط را کنترل و شیب اپیدمی را تعدیل کنیم که همه به استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و عدم حضور در مکان های ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیب صعودی کرونا با مرگ 7 نفر در اردبیل

شیب صعودی کرونا با مرگ 7 نفر در اردبیل