مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 17:052020-10-29اقتصادي

ضرورت توجه به اجرای مصوبه اداره کل راهداری لارستان


در آیین معارفه مدیران کل راه و شهرسازی لارستان، مسوولان لارستان خواستار احداث راه آهن شیراز- جهرم- لارستان- بندرعباس، اتمام باند دوم جاده اصلی جهرم -لارستان - بندرعباس و محور لارستان- بستک و اجرای مصوبه ایجاد اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای لارستان شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، در مراسمی با حضور معاون توسعه با بیان اینکه یکی از دغدغه های مردم، توسعه نامتوازن در سطح کشور است، اظهار کرد: مطالعاتی که در بحث آمایش سرزمینی رخ داده، نشان دهنده استقرار نامتوازن جمعیت در کشور است به گونه ای که اغلب جمعیت کشور در غرب کشور حضور دارند.

نعمت الله ترکی با بیان اینکه با تأکید بر اینکه در استان فارس باید پیشران ها و ظرفیت ها در نظر گرفته شود، تصریح کرد: در استان فارس نخستین پیشران منطقه جنوب فارس بحث راه و پس ازآن بحث عمرانی است که باید به آن توجه کرد.

وی با بیان اینکه در جایی نظیر لارستان که دارای فرودگاه است، ظرفیت بزرگی دارد که باید با برنامه ریزی از آن بهره برد، خاطرنشان کرد: در حوزه جاده ای بنا به آمار استان فارس چهارمین استان کشور از لحاظ پهناوری است و هم اکنون در این استان 35 پروژه بزرگ راه سازی در حال اجراست که این مقدار بیش از پروژه های مجموع 7 استان کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به اجرای مصوبه اداره کل راهداری لارستان

ضرورت توجه به اجرای مصوبه اداره کل راهداری لارستان