مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 17:002020-10-29سياسي

آیت الله علوی گرگانی خطاب به مسئولین: به داد مردم برسید


آیت الله علوی گرگانی به انتقاد از وضعیت معیشت مردم پرداخت و تاکید کرد: «نمایندگان مجلس و مسئولین باید به داد مردم برسند و برای رفع مشکلات برنامه ریزی مناسبی انجام دهند.

- آیت الله علوی گرگانی به انتقاد از وضعیت معیشت مردم پرداخت و تاکید کرد: نمایندگان مجلس و مسئولین باید به داد مردم برسند و برای رفع مشکلات برنامه ریزی مناسبی انجام دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از تسنیم، مرجع تقلید شیعیان گفت: مسئولانی که وضعیت معیشت مردم در دست آن هاست توصیه می کنم تا نهایت تلاش خود را برای ایجاد گشایش در زندگی و معیشت مردم به ویژه قشر محروم و آسیب پذیر انجام دهند.

آیت الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان امروز در دیدار با سردار جلالی رییس پدافند غیرعامل کشور که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشت: رسول خدا فرمودند که درد شما گناهان تان است و دوای آن این است که انسان از گناه برگردد و توبه کند.

وی افزود: علما و بزرگان به تبعیت از معصومین (ع) همواره مردم را به دعا دعوت می کنند، اگر جامعه توجه بیشتری به دین و مذهب داشته باشد بسیاری از مشکلات رفع می شود.

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه باید تلاش کنیم اعتقادات جامعه قوی شود، بیان کرد: حضرت فرمودند مردم قدر دو نعمت را نمی دانند، این دو نعمت سلامتی و امنیت است که بسیار باارزش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علوی گرگانی خطاب به مسئولین: به داد مردم برسید

آیت الله علوی گرگانی خطاب به مسئولین: به داد مردم برسید