مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 16:102020-10-29اقتصادي

تجهیز مدارس کاشان به 900 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد


برای تجهیز مدارس شهرستان کاشان حدود 900 میلیارد ریال اعتبارات لازم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر علی اکبر مرتضایی عصر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت گسترده خیران کاشانی در امر مدرسه سازی اظهار داشت: حضور این بزرگواران باعث شده است که کاشان به عنوان یک الگو برای استان و کشور معرفی شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه خیران کاشان در امر مدرسه سازی علاوه بر کمیت توجه ویژه ای نیز به کیفیت دارند، ابراز داشت: این موضوع در کاشان نسبت به چهار استانی که پیش از این قبلاً من در آنها مسئولیت داشتم به خوبی مشهود است.

فرماندار کاشان مدارس ساخته شده توسط خیرین کاشانی را فقط متشکل از چند کلاس ندانست و تصریح کرد: مجتمع های آموزشی و ورزشی که توسط خیرین در کاشان ساخته می شود علاوه بر کلاس و سایت اداری، کتابخانه، سایت کامپیوتر، آزمایشگاه، سالن ورزشی و حتی اتاق بهداشت نیز هست.

وی با اشاره به اینکه کاشان برترین شهرستان از نظر ساخت مدارس با کیفیت از طریق خیرین در دولت معرفی شده است، خاطرنشان کرد: حضور خیران و مشارکت در مدرسه سازی مایه مباهات و افتخار برای هر کاشانی است.

مرتضایی همچنین با اشاره به کمبود اعتبارات برای تجهیز مدارس کنونی افزود: در حال حاضر و با توجه به نظرات کارشناسان حدود 900 میلیارد ریال برای تجهیز مدارس کاشان لازم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز مدارس کاشان به 900 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

تجهیز مدارس کاشان به 900 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد