مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 15:352020-10-29ورزشي

چرا برای پرسپولیس مدیرعامل حراستی برگزیده شد؟


این نخستین بار نیست که یک مدیر حراستی و بدون تخصص در حوزه فوتبال حرفه ای به عنوان مدیرعامل پرسپولیس یا استقلال منصوب می شود.

پیش از این در تابستان سال 95 نیز رضا حسنی خو مدیرکل حراست وقت وزارت ورزش ناگهان به مدیرعاملی استقلال رسید! ایرج عرب هم نمونه بعدی .

- مدیرعامل تازه باشگاه پرسپولیس در جلسه امروز تعیین و طبق زمزمه هایی که از دیروز شنیده می شد، مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه پرسپولیس انتخاب شد تا روال جلوس مدیران غیرمتخصص در دو باشگاه پرطرفدار ایران ادامه داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، در پایان نشست هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در وزارت ورزش و جوانان، جعفر سمیعی که مدیرکل حراست وزارتخانه نیز هست، در انتخابی عجیب مدیرعامل سرخپوشان تهرانی شد تا شایعات رنگ واقعیت بگیرد.

در محافل ورزشی گفته می شود یکی از دلایل انتخاب وی، نظارت بر نحوه واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس در بورس و البته بررسی موشکافانه قرارداد آتیه داده پرداز است که حرف و حدیث های بسیاری را به راه انداخته و گفته می شود امتیازهای خارج قاعده زیادی در قرارداد کارگزار با امضای رسول پناه اعطا شده است.

موج مدیران حراستی در استقلال و پرسپولیس چه می کنند؟ البته این برای نخستین بار نیست که یک مدیر حراستی و بدون تخصص در حوزه فوت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا برای پرسپولیس مدیرعامل حراستی برگزیده شد؟

چرا برای پرسپولیس مدیرعامل حراستی برگزیده شد؟