مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 14:252020-10-29سياسي

چرا وزارت نیرو در قبال حقابه رودخانه کرج سکوت کرده است؟


چرا وزارت نیرو در قبال طرح مطالعاتی مبنی بر حقابه رودخانه کرج سکوت کرده است؟ - علیرضا عباسی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به موضوع انتقال آب رودخانه کرج به تهران، اظهار داشت: در سال 92 اولین کارگروه بررسی انتقال آب با حضور معاون رییس جمهور و ریاست وقت سازمان حفاظت محیط زیست (خانم ابتکار) و استاندار البرز (آقای طاهری) در استان تشکیل و یکی از مصوبات مهم جلسه تشکیل کارگروه تخصصی ویژه برای تعیین و مطالعه حقابه زیست محیطی قبل از بهره برداری تونل بود.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با توجه به مفاد مصوبه هیئت وزیران میزان حقابه برای رودخانه کرج 63/2 میلیون متر مکعب در نظر گرفته شده است، افزود: بنا به نظر کارشناسان و متخصصان و همچنین طبق طرح مطالعاتی پژوهشگران دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران باید 181/4 میلیون متر مکعب به عنوان حقابه زیست محیطی رودخانه کرج در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: مطالعات ارزیابی زیست محیطی این پروژه انجام نشده است و حتی در کارگروه سازگاری با کم آبی میزان حقابه تالاب و رودخانه کرج بررسی نشد.

اکنون این سوال پیش می آید، چرا را مکلف کرده که آب با کیفیت به تهران برساند از آن طرف وزارتخانه را مکلف می کند که روستاهای در حاشیه رودخانه را به شبکه تصفیه خانه وصل کند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا وزارت نیرو در قبال حقابه رودخانه کرج سکوت کرده است؟

چرا وزارت نیرو در قبال حقابه رودخانه کرج سکوت کرده است؟