مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 14:252020-10-29سياسي

دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با خانواده شهید تازه تفحص شده در تالش


نماینده ولی فقیه در گیلان هم زمان با آغاز هفته وحدت با خانواده معظم شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس «فرمان پور یعقوب» در بخش اسالم تالش دیدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار خانواده فرمان پور یعقوب شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس در روستای شیخ محله خرجگیل بخش اسالم شهرستان تالش با تبریک و تسلیت به خانواده این شهید و تبریک هفته وحدت اظهار کرد: شهید فرمان به فرمام امام (ره) مبنی بر حضور در جبهه های حق علیه باطل لبیک گفت.

وی، امنیت و آرامش حاکم در جامعه را به برکت خون شهدا عنوان کرد و افزود: سرافرازی ایران اسلامی در دنیا به خاطر آن است که جوانان این کشور در راه خدا و دین در دفاع مقدس جان فشانی کردند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه حضور مردم در تشییع شهیدان نشان می دهد ملت ایران قدردان شهدا هستند، گفت: مردم ایران به ویژه مسئولان خون شهدا را فراموش نمی کنند و خود را مدیون خون شهیدان می دانند.

  فلاحتی، شهدا را متعلق به تمام ملت ایران دانست و بیان کرد: شهیدان نزد خدای متعال روزی می خورند و با پیامبر (ص) و اولیای الهی محشور می شوند.

وی با اشاره به اینکه شهدا به ملت ایران عزت دادند، خاطرنشان کرد: خانواده شهدا سبب افتخار جامعه هستند و خدا را شاکریم در کشوری زندگی می کنیم که پدران و مادران، فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با خانواده شهید تازه تفحص شده در تالش

دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با خانواده شهید تازه تفحص شده در تالش