مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 14:102020-10-29اقتصادي

خیابان سبلان در منطقه 19 تهران بهسازی شد


پروژه مناسب سازی و بهسازی خیابان سبلان و کوچه های منتهی در راستای تحقق طرح های توسعه محله ای به اتمام رسید.

- شهردار منطقه 19 تهران اعلام کرد: پروژه مناسب سازی و بهسازی خیابان سبلان و کوچه های منتهی در راستای تحقق طرح های توسعه محله ای به اتمام رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی توکلی با اشاره به اجرای این پروژه در پاسخ به درخواست پنج ساله اهالی خیابان سبلان افزود: وضعیت نامناسب این خیابان و خاکی بودن آن باعث ایجاد مشکلاتی در تردد شهروندان و خودروها به ویژه در ایام بارندگی شده بود و در همین راستا نیز پروژه بهسازی این خیابان در اولویت اقدامات عمرانی شهرداری این منطقه قرار گرفت.

وی این پروژه را گامی مؤثر در راستای تحقق طرح های توسعه محله ای عنوان کرد و افزود: طی این عملیات خیابان سبلان و فرعی های آن شامل کوچه های پامچال یک و دو به مساحت 2 هزار و 542 مترمربع با صرف 561 تن آسفالت مناسب سازی شد.

به گفته شهردار منطقه 19 ضمن اجرای 400 متر طول نهر و جدول و 525 مترمربع پیاده روسازی، مشکل آب ماندگی این خیابان در مواقع بارندگی نیز مرتفع و موجب رضایت شهروندان و شورایاران شد.

وی همچنین از ادامه عملیات پیاده روسازی و احداث مسیر دوچرخه خبر داد و گفت: این اقدام به مرحله جدول گذاری در خیابان شقایق رسیده و همچنین فعالیت اجرای بتن در معابر پاتوق محله خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیابان سبلان در منطقه 19 تهران بهسازی شد

خیابان سبلان در منطقه 19 تهران بهسازی شد