مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 14:102020-10-29سياسي

ماهانه 60 میلیون تومان هزینه تردد فرهنگیان تهرانی به قرچک است


سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: بابت 800 نیرو انسانی که از استان تهران در شهرستان قرچک مشغول به کار هستند،ماهانه 60 میلیون تومان هزینه ایاب و ذهاب متحمل می شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازضرورت بحث پدافند غیرعامل بیش از پیش آشکار شده است و نیازمند ایمن سازی آزاد جامعه در مقابل آسیب ها و تهدیدات را ضروری کرده است.

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری وحدت مسلمین نیاز است و اهمیت دارد، در حال حاضر شاهد حمایت رییس جمهور فرانسه از اهانت یک روز نامه نگار به مقدسات دین مبین اسلام و پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) هستیم، این امر وقیحانه را آزادی بیان عنوان می کند که این حرکت زشت و ناپسند و بی شرمانه را محکوم و انزجار خود را اعلام می کنیم.

فراهانی بیان کرد: شهرستان قرچک با 54 هزار دانش آموز، 3 هزار همکار و 5 هزار دانش آموز اتباع در حال خدمت رسانی به نظام آموزشی کشور می باشد.

وی ادامه داد: با توجه به تراکم دانش آموزی و با همت مجموعه آموزش و پرورش شهرستان قرچک، 5 پروژه در حال ساخت و 2 پروژه نیز در حال برسی برای شروع به کار می باشد.

این مسئول تصریح کرد: باید نگرش به آموزش و پرورش عوض شود، نباید نگاه مصرف گرانه به آموزش و پرورش داشت چرا که با تغییر نگرش در مورد آموزش و پرورش می توان به عنوان سرمایه نگاه کرد چرا که آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماهانه 60 میلیون تومان هزینه تردد فرهنگیان تهرانی به قرچک است

ماهانه 60 میلیون تومان هزینه تردد فرهنگیان تهرانی به قرچک است