مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 13:502020-10-29اقتصادي

تاکید بر لزوم توسعه حقوق زندانیان بر اساس طرح تحول زندان ها


رییس سازمان زندان ها در نشست ماهانه با مدیران زندان های سراسر کشور بر لزوم اهتمام تمامی مدیران و کارکنان بر اجرای طرح تحول سازمان تاکید و خواستار توجه جدی به حقوق زندانیان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازقرار دارد و تمام مدیران باید برای تأمین سلامت زندانیان و بهداشت زندان ها تمامی مساعی خود را به کار گیرند و ضمن اجرای شیوه نامه های بهداشتی، ماسک و مواد شوینده و ضدعفونی کننده را به میزان نیاز در اختیار زندانیان قرار دهند.

وی با بیان اینکه هدف از طراحی سامانه مشعل ارتباط بلافصل با مجموعه مدیریتی سازمان است گفت: این سامانه طراحی شده است تا در وهله اول کارکنان و در وهله دوم زندانیان و خانواده های آنان نظرات، خواسته ها و شکایات خود را مطرح کنند و همه ما باید طوری عمل کنیم که از شفاف سازی و ارزیابی عملکردمان هراسی نداشته باشیم.

رییس سازمان زندان ها در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در خصوص عفو موردی، زندان ها باید پیش دستی کنند و اگر یک زندانی مستحق گذشت و عفو است ضمن اعلام آن به مراجع قضایی پیگیری لازم را انجام دهند.

حاج محمدی ضمن قدردانی از مدیرانی که به طور مرتب از زندان ها سرکشی و با زندانیان گفتگو و برای حل مشکلات آنان تلاش می کنند گفت: تمام مدیران باید نسبت به تأمین نیازهای قانونی زندانیان حساس باشند که مهم ترین آن ها تأمین بهداشت و غذای من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر لزوم توسعه حقوق زندانیان بر اساس طرح تحول زندان ها

تاکید بر لزوم توسعه حقوق زندانیان بر اساس طرح تحول زندان ها