مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 13:502020-10-29اقتصادي

رعایت الزامات زیست محیطی توسط صنایع متعهد راهگشای توسعه متوازن است


رعایت الزامات زیست محیطی توسط صنایع متعهد می تواند راهگشای توسعه متوازن در کشور باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سمیه رفیعی در بازدید از مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو با اشاره به اقدامات مؤثر چادرملو در کاهش آلاینده های محیط زیست، از جمله تجهیزات مدرن غبارگیری در واحدهای فولادی و گندله سازی، فضای سبز 500 هکتاری و نیروگاه خورشیدی این مجتمع، اظهار داشت: کمتر صنعتی در کشور موفق شده است همچون چادرملو زنجیره تولید را تکمیل کند که این امر بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه رعایت الزامات زیست محیطی از سوی صنایع متعهد، راهگشای توسعه متوازن است، افزود: حفظ منابع طبیعی و رعایت شرایط زیست محیطی هر منطقه از الزامات توسعه متوازن است.

رفیعی عنوان کرد: همانطور که چادرملو با فعالیت های خود نقشی اثربخش در اقتصاد کشور ایفا می کند، باید در زمینه تعهدات اجتماعی نیز الگوی دیگر صنایع باشد.

رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وظیفه ما بررسی مبتنی بر تحقیقات کارشناسی به دور از غوغاسالاری های رسانه ای در زمینه مسائل زیست محیطی است و از صنایع نیز انتظار همراهی در این زمینه را داریم.

محمدرضا دشتی اردکانی، نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید با اثربخش توصیف کردن خدمات ارزشمند شرکت چادرملو در توسعه من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت الزامات زیست محیطی توسط صنایع متعهد راهگشای توسعه متوازن است

رعایت الزامات زیست محیطی توسط صنایع متعهد راهگشای توسعه متوازن است