مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 13:452020-10-29سياسي

تأمین آب آشامیدنی فولادمحله در دست اقدام است


برای تأمین آب آشامیدنی اهالی روستای فولادمحله اقدام هایی در دست انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مهدی شهر، عبدالرضا میقانی بعدازظهر امروز در نشست بررسی و پیگیری رفع مشکلات روستای فولادمحله که به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در محوطه ساختمان شورای اسلامی روستای فولادمحله برگزار شد، اظهار کرد: حضور معاون استاندار سمنان در روستای فولادمحله برای گره گشایی و رفع مشکلات زیرساختی منطقه ارزشمند و زمینه ساز اجرای طرح های ارزنده در منطقه خواهد بود.

وی افزود: بالا آمدن سطح آب در روستای فولادمحله مشکل امروز یا دیروز مردم این منطقه نیست؛ بلکه این دغدغه باید یک دهه گذشته برطرف می شد.

فرماندار شهرستان مهدی شهر ادامه داد: با هماهنگی و پیگیری های معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان برای ورود ماشین آلات به روستای فولادمحله و تأمین اعتبار برای لایروبی قنات در کمترین زمان ممکن اقدام می شود.

میقانی تصریح کرد: برای تأمین آب آشامیدنی اهالی روستای فولادمحله هم اقدام هایی در دست اجرا است که با تلاش دستگاه های اجرایی مربوطه برای رفع این چالش اقدام لازم صورت می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: برآورد خسارت و ارائه تسهیلات به اهالی خسارت دیده که به دلیل بالا آمدن سطح آب، خانه هایشان نیازمند بازسازی و نوسازی است، با همک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین آب آشامیدنی فولادمحله در دست اقدام است

تأمین آب آشامیدنی فولادمحله در دست اقدام است