مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 13:352020-10-29ورزشي

خراسان شمالی آماده تبادل گروه های علمی و دانشجویی با ترکمنستان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد علی شجاعی، استاندار خراسان شمالی در نشست ویدئو کنفرانس با استاندار آخال ترکمنستان که از سوی استانداری برگزار شد، - ، محمد علی شجاعی، استاندار خراسان شمالی در نشست ویدئو کنفرانس با استاندار آخال ترکمنستان که از سوی استانداری برگزار شد، به دیدار رییس جمهور ترکمنستان با مقام معظم رهبری در سال 2015 اشاره کرد و گفت: در این دیدار مقام معظم رهبری دو ملت ایران و ترکمنستان را همسایگانی همچون دو خویشاوند دانستند.

استاندار خراسان شمالی همچنین به سفر سال گذشته خود به کشور ترکمنستان اشاره کرد و گفت: خواستار تمدید تفاهم نامه های منعقد شده هستیم که امیدواریم کمیسیون مشترکی از سوی دو طرف برای اجرایی کردن مفاد تفاهم نامه شکل گیرد.

وی در ادامه سخنان خود به ظرفیت های حوزه های اقتصادی، عمران، علم و فناوری، ورزشی و زیست محیطی خراسان شمالی اشاره کرد و افزود: بازرگانان این استان به 20 کشور صادرات دارند و عمده صادرات ما در حوزه مواد غذایی، کشاورزی، پلاستیک، شیمیایی، صنعت، معدن و مصالح ساختمانی است.

شجاعی با اعلام آمادگی جهت افتتاح دو دفتر در استان های خراسان شمالی و آخال ترکمنستان برای پیگیری امور اقتصادی، اظهار داشت: استان ظرفیت های بالقوه ای دارد که می توان از آن ها استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان شمالی آماده تبادل گروه های علمی و دانشجویی با ترکمنستان است

خراسان شمالی آماده تبادل گروه های علمی و دانشجویی با ترکمنستان است