مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 13:302020-10-29سياسي

وحدت شیعه و سنی باید در عمل اجرا شود/ لازمه عزت وحدت است


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تاکید بر اینکه وحدت شیعه و سنی باید در عمل اجرا شود، گفت: وحدت راه عزت و تداوم عزت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی ظهر امروز در گردهمایی ائمه جمعه خراسان شمالی که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: جامعه باید با فرهنگ مهدوی آشنا شود و بداند که زمین و زمان با ظهور امام عصر، حیات و عدل پیدا می کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بیان داشت: بشارت آمدن منجی را همه پیامبران داده اند و عدالت گستری از ثمرات ظهور مهدی موعود خواهد بود.

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته وحدت افزود: ماه ربیع، ماه مولود بزرگی است که بشریت را از جهالت نجات داد و هفته وحدت از یادگارهای ماندگار امام عزیز است.

حجت الاسلام یعقوبی تاکید کرد: ما در اعتقادات محکم هستیم اما در عمل اهل جنگ و دعوا نیستیم و اهل وحدت می باشیم و معتقدیم وحدت راه عزت و تداوم عزت است و این وحدت باید در عمل بروز داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ولادت پیامبر و اتفاقات پس از آن را نشان دهنده عظمت پیامبر و خاتمیت دین خدا دانست و گفت: تولد پیامبر اسلام همه قدرت های پوشالی را شکست و نشان داد دین اسلام برای مقابله با ابرقدرت ها آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت شیعه و سنی باید در عمل اجرا شود/ لازمه عزت وحدت است

وحدت شیعه و سنی باید در عمل اجرا شود/ لازمه عزت وحدت است