مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 13:252020-10-29بين الملل

دبیرکل اتحادیه علمای مقاومت: ایران، افسانه برتری آمریکا را در هم پیچید


دانشمندان ما گاهی از گفتن حرف حق در زمینه موضوع فقهی که هیچ شک و شبهه ای ندارد خودداری می کنند، اما طرفداران نزدیک خود را بر توده گسترده جهان اسلام ترجیح می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، شیخ ماهر حمود، دبیرکل اتحادیه علمای مقاومت در پیام ویدیویی به این کنفرانس که از بستر فضای مجازی و رسانه برگزار شد، گفت: ما امروز در برابر بلایا و مصائب قرار داریم و امتحان می شویم، کمترین و پایین ترین سطح این امتحانات بیماری همه گیر کرونا یا کووید 19 است.

وی افزود: علی رغم این که این بیماری بسیار بی رحم است و از طرف ما نیازمند پیشگیری و تدبیر است، ولی باید بدانیم درگیری هایی که در برابر آمریکا و اسراییل و کسانی که با آن ها همکاری می کنند، خطر بزرگتری است که همیشگی است.

دبیرکل اتحادیه علمای مقاومت خاطرنشان کرد: بر ما لازم است از طریق سی وچهارمین کنفرانس وحدت اسلامی و سایر کنفرانس ها، بر مسائل اصلی و ثابت تأکید کنیم که به واسطه آن ها پیروز می شویم و امت اسلامی با آن ها عزت می یابد و از بلایایی که در آن است خارج می شود.

چاره ای جز بازگشت به خداوند وجود ندارد، باید دعوت الهی بین ما تجدید شود.

وی ادامه داد: طی 41 سال که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد، توانسته وارد میدان جهاد شود، به شکلی که هیچ کسی وارد آن نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرکل اتحادیه علمای مقاومت: ایران، افسانه برتری آمریکا را در هم پیچید

دبیرکل اتحادیه علمای مقاومت: ایران، افسانه برتری آمریکا را در هم پیچید