مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 13:202020-10-29سياسي

حل بسیاری از مشکلات استان باجذب نیروی جوان، متخصص و حزب الهی


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: باجذب نیروی جوان، متخصص و حزب الهی بسیاری از مشکلات استان قابل حل است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در دیدار با استاندار جدیدخراسان رضوی اظهارکرد: استان خراسان رضوی وضعیت خاصی نسبت به تمام کشور دارد، هم از نظر سیاسی و هم از لحاظ معنوی که وابسته به زیارت امام رضا (ع) است و لذا انشاالله عنایت امام هشتم شما را یاری کند.

 آیت الله سید احمد علم الهدی  ادامه داد: اقتصاد مشهدالرضا وابسته به زیارت است و در این برهه زمانی که امکان حضور زائر بسیار کم شد، دچار ضربه اقتصادی شد که خوشبختانه با همراهی استاندار قبلی توانستیم بخشی از این ضررها را جبران کنیم.

وی ادامه داد : طبق فرموده مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی ماهم در تلاش بودیم تا این اقتصاد را در استان پیاده سازی کنیم که نیازمند تلاش مستمر شما است در تلاش باشید از نیروی جوان حزب الهی و متخصص در استانداری استفاده کنید تا با ابتکار ، خلاقیت و هم فکری وضعیت استان را بهبود ببخشید.

امام جمعه مشهد در پایان بیان کرد : استان خراسان رضوی به خاطر وجود مقدس امام رضا(ع) در ارتباط با تمام دنیاست که این امر نیازمند برنامه ریزی های دقیق است تا شهر بیشترین بهره اقتصادی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل بسیاری از مشکلات استان باجذب نیروی جوان، متخصص و حزب الهی

حل بسیاری از مشکلات استان باجذب نیروی جوان، متخصص و حزب الهی