مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 13:152020-10-29سياسي

طرح آمایش حوزوی تدوین شد


مدیر حوزه های علمیه از تدوین طرح آمایش حوزوی خبر داد و گفت: این طرح در بخش تامین فکری و نیروی انسانی برای جامعه، عرصه بین الملل و نظام تعریف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله علیرضا اعرافی ظهر امروز دردیداررییس سازمان پدافندغیرعامل کشور با تبریک ایام هفته پدافند غیرعامل و تقدیر از دستاوردهای سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیشبرد راهبردها و مطالبات مقام معظم رهبری اظهار کرد: باید با یک نگاه آینده پژوهانه و بلندنظر به پدافندغیرعامل نگریسته شود تا پدافند غیرعامل از پیوست به ذات پروژه ها انتقال یابد.

وی ادامه داد: مردم باید نسبت به پدافند غیرعامل آگاهی و درک بهتری داشته باشند از همین رو سازمان پدافند غیرعامل کشور باید در حوزه های فرهنگ سازی و آموزش فعالیت های خود را ارتقاء دهد.

مدیر حوزه های علمیه بابیان اینکه حوزه تلاش دارد تا مبتنی بر واقعیت ها و رسالت ها راهبردهای خود را تعریف کرده و امور را پیش ببرد، تصریح کرد: دراین زمینه حوزه منشور کلان آینده خود را تدوین کرده که مبنای اقدامات حوزه است.

وی همچنین از تدوین طرح آمایش حوزوی خبر داد و گفت: این طرح در بخش تامین فکری و نیروی انسانی برای جامعه، عرصه بین الملل و نظام تعریف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح آمایش حوزوی تدوین شد

طرح آمایش حوزوی تدوین شد