مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 13:152020-10-29سياسي

اختصاص اعتبار 2 میلیارد ریالی برای لایروبی قنات فولادمحله


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: با پیگیری های انجام شده دو میلیارد ریال اعتبار برای لایروبی قنات روستای فولادمحله در نظر گرفته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، منوچهر فخری بعدازظهر امروز در نشست بررسی و پیگیری رفع مشکلات روستای فولادمحله در محوطه ساختمان شورای اسلامی این روستا اظهار کرد: با برگزاری جلسات منظم و خوبی که در هفته های گذشته با حضور فرماندار شهرستان مهدی شهر، مدیران کل دستگاه های اجرایی، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای فولادمحله صورت گرفت، باعث شد تا برخی از مشکلات زیرساختی ناشی از بالا آمدن آب در منطقه در روزهای گذشته برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: در جلسات گذشته به مردم روستای فولادمحله قول دادم که به منطقه سفر خواهم کرد تا از نزدیک ارزیابی هایی از میزان خسارت ها به دلیل بالا آمدن آب و دیگر مشکلات داشته باشم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تصریح کرد: با پیگیری های انجام شده دو میلیارد ریال اعتبار برای لایروبی قنات روستای فولادمحله در نظر گرفته شد و اداره کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان هم از محل ماده 58، مبلغ 500 میلیون ریال برای رفع مشکل زیرساختی در این روستا در نظر گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص اعتبار 2 میلیارد ریالی برای لایروبی قنات فولادمحله

اختصاص اعتبار 2 میلیارد ریالی برای لایروبی قنات فولادمحله