مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 13:102020-10-29سياسي

امت اسلام با عزت و اقتدار توطئه های دشمنان را خنثی کنند


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه ای به مناسبت هفته وحدت، آورده است: جا دارد امت اسلام، توطئه های دشمنان قسم خورده اسلام، بخصوص شیطان بزرگ، - آمریکا را خنثی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت هفته با صدور بیانیه ای آورده است: امسال تلاقی هفته وحدت با یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جهانخوار ، نشانه ای و چراغ راهی است تا مسیر هدایت و سعادت بیش از پیش نمایان گردد.

در این بیانیه آمده است: جا دارد امت اسلام به محوری ترین دعوت و پیام آن یگانه دوران و رحمت عالمیان یعنی بندگی خدا و چنگ زدن به ریسمان الهی با ویژگی وحدت و رحمت میان امت و ایستادگی و شدت در برابر دشمنان اسلام و مسلمین، لبیکی عملی گفته و با وحدت دشمن شکن، با تضمین عظمت، عزت و اقتدار خویش توطئه های دشمنان قسم خورده اسلام، بخصوص مصداق اتمّ استکبار و شیطان بزرگ، آمریکا و صهیونیسم را خنثی سازند.

متن کامل این بیانیه بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا وجود نبیّ مکرّم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم، بزرگترین مایه ی وحدت در همه ی ادوار اسلامی بوده است و امروز هم می تواند باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امت اسلام با عزت و اقتدار توطئه های دشمنان را خنثی کنند

امت اسلام با عزت و اقتدار توطئه های دشمنان را خنثی کنند