مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 12:552020-10-29سياسي

بیانیه سازمان بسیج دانش آموزی/ اعلام انزجار از تحریم های ظالمانه


سازمان بسیج دانش آموزی ضمن محکوم کردن هتاکان به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام (ص) به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج بیانیه ای را منتشر کرد.

- سازمان بسیج دانش آموزی ضمن محکوم کردن هتاکان به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام (ص) به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج بیانیه ای را منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در این بیانه آمده: تاریخ بشریت چنان مردمی سربلند و پر افتخار که نهایت ایستادگی و مقاومت را در برابر خوی تجاوزگری متجاوزان از خود نشان داده و بر دفاع از تمامی داشته های مادی و معنوی خود پافشاری کرده و مهمتر اینکه مجاهدانی با سن پایین ولی با مرتبه ی اعلی ایثار، پرورش داده که از همه دارایی خود حتی جانشان که عزیزترین و گرانقدرترین ثروت هر انسانی است گذشته، همچون رزمندگان 8 سال دفاع مقدس به خود ندیده است.

لذا اگر بعد از چهل سال هنوز دفاع، مقاومت و حماسه آفرینی این ملت گرامی داشته می شود به حق بوده و باید بر لحظه لحظه های آن افتخار نمود پس سزاوار است 8 آبان ماه چهلمین سالگرد شهادت رهبر کوچک شهید محمد حسین فهمیده را به سبب وقار، غرور و افتخاری که برای میهن عزیز ایران اسلامی، به ارمغان آورده اند را مورد تجلیل قرار داد.

دانش آموز امروز در قبال شهدایی که زودتر از سن خود بسان شهید فهمیده فهمیدند، وظایف بس خطیر داشته و با استعانت از پروردگار، پیروی از و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه سازمان بسیج دانش آموزی/ اعلام انزجار از تحریم های ظالمانه

بیانیه سازمان بسیج دانش آموزی/ اعلام انزجار از تحریم های ظالمانه