مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 12:452020-10-29سياسي

تحقق مطالبه دیرینه جامعه ایثارگری/ تبدیل وضعیت استخدامی فرزندان ایثارگران


مصوبه مجلس شورای اسلامی برای تعیین شرایط تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران از شرکتی، قرارداد معین و پیمانی به استخدام رسمی به تأیید شورای نگهبان رسید و یکی از مطالبات مهم و دیرینه ایثارگران محقق شد.

- مصوبه مجلس شورای اسلامی برای تعیین شرایط تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران از شرکتی، قرارداد معین و پیمانی به استخدام رسمی به تأیید شورای نگهبان رسید و یکی از مطالبات مهم و دیرینه ایثارگران محقق شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از بنیاد شهید و امور ایثارگران، ایثار نمایندگان مجلس در جریان بررسی موضوع مرتبط با استخدام رسمی ایثارگران با اصلاح طرح استفساریه بند و ماده 44 قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی جمهوری اسلامی ایران موافقت کردند که بر اساس آن تبدیل وضعیت مشمولان طبق قانون جامع ایثارگران از قراردادی به رسمی قطعی است.

این مصوبه پس از پیگیری های چند ماه اخیر فراکسیون های ایثارگران و شاهد در مجلس شورای اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران به تأیید شورای نگهبان رسید.

مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدارهای مستمر و متعدد خود با ایثارگران از پیگیری جدی این مطالبه خبر داده بودند.

ضمن اینکه در ماه های اخیر کارگروهی تحت عنوان کارگروه تنظیم لوایح و مقررات با حضور خبرگان و متخصصان حوزه قانونگذاری در بنیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق مطالبه دیرینه جامعه ایثارگری/ تبدیل وضعیت استخدامی فرزندان ایثارگران

تحقق مطالبه دیرینه جامعه ایثارگری/ تبدیل وضعیت استخدامی فرزندان ایثارگران