مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 12:402020-10-29سياسي

نیروی انتظامی بدون ملاحظه با تجمعاتی که جان مردم را به خطر می اندازند برخورد کند


نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمام ظرفیت های مردمی و حکومتی برای کنترل کروناویروس در این استان پای کار بیایند.

- برخورد بدون ملاحظه نیروی انتظامی با تجمعاتی که جان مردم را به خطر می اندازند ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمام ظرفیت های مردمی و حکومتی برای کنترل کروناویروس در این استان پای کار بیایند.

حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی روز پنجشنبه هشتم آبان ماه در نشست ستاد مدیریت کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: همه دستگاه ها باید به شکل میدانی عمل کنند.

وی با بیان اینکه وضعیت کنترل شیوع کرونا خوب نیست و روز به روز خطرناک تر می شود، اظهارکرد: اگر شرایط فعلی ادامه پیدا کند به یک جای غیرقابل کنترل خواهیم رسید.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه زحمت های زیادی در مقابله با کرونا کشیده شده و تلاش های زیادی انجام گرفته است، خاطرنشان کرد: کار از موعظه و توصیه گذشته و وضعیت فعلی شیوع کروناویروس در استان خطرناک است.

امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه باید تصمیمات قاطع حاکمیتی در مقابله با کرونا اعمال شود، تصریح کرد: راه اندازی فوری قرارگاهی با هدف پوشش ظرفیت های مصوبه ای ستاد کرونا در استان ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انتظامی بدون ملاحظه با تجمعاتی که جان مردم را به خطر می اندازند برخورد کند

نیروی انتظامی بدون ملاحظه با تجمعاتی که جان مردم را به خطر می اندازند برخورد کند