مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 12:352020-10-29اقتصادي

دورکاری 50 درصد کارکنان ادارات 6 شهرستان استان کرمان الزامیست


دورکاری 50 درصد کارکنان در ادارات اجرایی شش شهرستان ستان کرمان باید الزاما رعایت شود و این مساله از امروز به همه ادارات ابلاغ می شود.

- کرمان - معاون استاندار کرمان گفت: دورکاری 50 درصد کارکنان در ادارات اجرایی شش شهرستان ستان کرمان باید الزاما رعایت شود و این مساله از امروز به همه ادارات ابلاغ می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازویروس بیان داشت: از ابتدای اپیدمی تاکنون در استان کرمان سه دوره این بیماری را پشت سر گذاشتیم.

پیک اول از اسفندماه سال گذشته آغاز شد که شامل اعمال محدویت هایی در استان کرمان بود در تابستان شاهد دور دوم بیماری بودیم که به دلیل مشکلات اقتصادی بیشتر سیاست ما پیشگیری و بازرسی ها بود اما در پیک سوم این بیماری روش تلفیقی شامل محدودیت ها، بازرسی ها و نظارت بیشتر بر اجرای پروتکل های بهداشتی صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در استان وضعیت ویژه ای داریم و چند شهرستان در وضعیت فوق حاد کرونایی قرار دارند که تصمیماتی اتخاذ کرده ایم، افزود: اگر اطلاع رسانی لازم و کافی به مردم نداشته باشیم بیهوده است زیرا ما در انجام دادن هر کاری مشارکت و همکاری مردم را نیاز داریم در غیر این صورت قطعاً اقدامات ما ابتر مانده و اجرایی نخواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دورکاری 50 درصد کارکنان ادارات 6 شهرستان استان کرمان الزامیست

دورکاری 50 درصد کارکنان ادارات 6 شهرستان استان کرمان الزامیست