مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 12:352020-10-29سياسي

برخورد بدون ملاحظه نیروی انتظامی با تجمعاتی که جان مردم را به خطر می اندازند


نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمام ظرفیت های مردمی و حکومتی برای کنترل کروناویروس در این استان پای کار بیایند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمام ظرفیت های مردمی و حکومتی برای کنترل کروناویروس در این استان پای کار بیایند.

حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی روز پنجشنبه هشتم آبان ماه در نشست ستاد مدیریت کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: همه دستگاه ها باید به شکل میدانی عمل کنند.

وی با بیان اینکه وضعیت کنترل شیوع کرونا خوب نیست و روز به روز خطرناک تر می شود، اظهارکرد: اگر شرایط فعلی ادامه پیدا کند به یک جای غیرقابل کنترل خواهیم رسید.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه زحمت های زیادی در مقابله با کرونا کشیده شده و تلاش های زیادی انجام گرفته است، خاطرنشان کرد: کار از توصیه و تذکر گذشته و وضعیت فعلی شیوع کروناویروس در استان خطرناک است.

امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه باید تصمیمات قاطع حاکمیتی در مقابله با کرونا اعمال شود، تصریح کرد: راه اندازی فوری قرارگاهی با هدف پوشش ظرفیت های مصوبه ای ستاد کرونا در استان ضروری است.

وی ادامه داد: محدودیت های اعلام شده ستاد کروناویروس باید به شکل همه جانبه اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد بدون ملاحظه نیروی انتظامی با تجمعاتی که جان مردم را به خطر می اندازند

برخورد بدون ملاحظه نیروی انتظامی با تجمعاتی که جان مردم را به خطر می اندازند