مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 12:252020-10-29بين الملل

کیم جونگ اون با دست پُر، منتظر برنده انتخابات آمریکاست


کیم جونگ اون به لطف زرادخانه قدرتمند و همه کاره تسلیحاتی خود نسبت به آغاز دوره ریاست جمهوری ترامپ، حال مجهز به اهرم فشار بیشتری در دیپلماسی هسته ای، - کیم جونگ اون به لطف زرادخانه قدرتمند و همه کاره تسلیحاتی خود نسبت به آغاز دوره ریاست جمهوری ترامپ، حال مجهز به اهرم فشار بیشتری در دیپلماسی هسته ای، منتظر برنده انتخابات ریاست جمهوری هفته آینده ایالات متحده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، مقام ها و تحلیلگران سئول معتقدند، زمانی که دونالد ترامپ به خود می بالید که جلوی وقوع جنگی را گرفته و از تبادل نامه های زیبا با کیم جونگ اون کره شمالی سخن می گفت، این رییس جمهوری آمریکا حتی یک تعهد چشمگیر از کره شمالی برای جمع آوری برنامه تسلیحاتی آن دریافت نکرد.

این مقام ها می گویند، از دیدگاه کیم جونگ اون، جو بایدن دموکرات یک شریک مذاکره کننده چالش برانگیزتر است که احتمالا نگارش نامه را به دیدار حضوری با او ترجیح دهد و بخشی از آن بابت رویه بی سابقه ای است که ترامپ ایجاد کرد.

پیونگ یانگ در سال 2017 یک سری آزمایش های بی سابقه تسلیحاتی انجام داد و خودش را یک قدرت هسته ای دانست.

این اقدامات پس از آن انجام شد که پیونگ یانگ بزرگترین انفجار هسته ای را ترتیب داد و دوربردترین موشک بالستیک قاره پیما را پرتاب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیم جونگ اون با دست پُر، منتظر برنده انتخابات آمریکاست

کیم جونگ اون با دست پُر، منتظر برنده انتخابات آمریکاست