مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 12:152020-10-29اجتماعي

500 نفر از زندانیان در زنجان گواهی مهارت دریافت کردند


مدیرکل زندان های استان زنجان،گفت: 500 نفر از زندانیان در استان زنجان توانستند گواهی و مدرک مهارت فنی و حرفه ای را دریافت کنند و بعد از رهایی برای خود شغلی ایجاد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد جوادی ظهر پنج شنبه در جلسه کارآفرینی و اشتغال استان زنجان با بیان اینکه آموزش های فنی و حرفه ای در زندان برای زندان ها انجام می شود، گفت: هزار و 658 نفر از زندانیان در این دوره ها شرکت می کنند.

وی اظهار کرد: از این تعداد 500 نفر از زندانیان در استان زنجان توانستند گواهی و مدرک مهارت فنی و حرفه ای را دریافت کنند و بعد از رهایی برای خود شغلی ایجاد کنند.

مدیرکل زندان های استان زنجان، گفت: اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان به منظور اصلاح پس از آزادی زندانیان، مراقبت پس از خروج آنها و ایجاد شغل برای زندانیان، آموزش های فنی و حرفه ای به آنها ارائه می ‎دهد.

جوادی تاکید کرد: با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان خدمات آموزشی در بیش از 10 رشته فنی و حرفه ای آموزش های لازم به مددجویان ارائه می شود.

وی بر لزوم ایجاد مرکز فنی و حرفه ای در جوار زندان تاکید کرد و گفت: کسب مهارت برای زندانیان باعث می شود که دیگر به سمت کارهای خلاف نروند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 نفر از زندانیان در زنجان گواهی مهارت دریافت کردند

500 نفر از زندانیان در زنجان گواهی مهارت دریافت کردند